Gratis bezorging binnen Nederland

Gratis bezorging en montage

Bestel je iets bij totaalBED? Wij bezorgen (en monteren) binnen Nederland al jouw aankopen gratis bij je thuis. Let wel: dit is met uitzondering van onze producten voor kledingkasten, kinderkamers en losse ledikanten (excl. lattenbodem en matras). Deze producten bezorgen we wel gratis, maar de montage is hierbij niet inbegrepen.

Waar moet je op letten bij de bezorging van een Boxspring?

Wanneer je een boxspring bij totaalBED aanschaft, wordt deze door ons bezorgd en gemonteerd op de door jou uitgekozen plek in huis. Om de bezorging zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen, vragen we je voorafgaan aan de levering rekening te houden met een aantal aandachtspunten.

Het kan bijvoorbeeld zijn dat (delen van) je boxspring niet door het trapgat passen. Zolang wij hier op tijd van op de hoogte zijn is dit altijd op te lossen, maar wanneer het blijkt dat bij levering jouw boxspring niet naar boven kan, zijn we genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Neem daarom bij twijfel altijd contact met onze klantenservice op. 

Leverafspraak en bezorgmethodes

Heb je iets bij totaalBED aangeschaft en wil je je bestelling thuis laten bezorgen? Dan nemen we contact met je op over het plannen van een bezorgafspraak. Naast het bezorgen met onze eigen bezorgservice, werken we ook samen met vakkundige bezorgpartners voor het leveren en/of monteren van je bestelling. Uiteraard is het ook mogelijk om de producten af te halen bij één van onze 22 filialen, of op ons hoofdkantoor in Zwolle.

totaalBED bezorgdienst 

totaalBED heeft een team van ervaren en vakkundige monteurs die jouw bestelling gratis bij je thuis komt bezorgen. In het geval dat jouw bestelling door onze eigen monteurs geleverd wordt, dan ontvang je een week voor de leverdatum een e-mail met daarin het levervoorstel. Ben je niet thuis op het aangeven moment? Dan kun je met ons contact opnemen voor een nieuwe bezorgdatum. 

PostNL - Extra@home

Één van onze vakkundige partners op het gebied van bezorging, is PostNL. De Extra@home bezorgservice van PostNL bezorgt de jou bestelde producten op de gewenste plek in je huis, pakt de producten uit en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee. We melden je bestelling aan bij PostNL, waarna je een Track & Trace code ontvangt waarmee je de zending kunt volgen. Indien je niet thuis bent dan wordt er een nieuwe bezorgpoging gedaan, of er wordt een bezorgkalender gestuurd - zodat je zelf een nieuwe datum kunt prikken.

Montrieurs

Montrieurs is één van onze bezorgpartners, die onze producten bij je thuis leveren en monteren. Zij bezorgen de order op de gewenste plek in jouw woning en monteren deze bovendien vakkundig. Wij melden je bestelling aan bij Montrieurs, waarna zij telefonisch contact met je opnemen voor het maken van een levervoorstel. Montrieurs wordt enkel ingezet voor monteerbare meubels waarvoor je thuis moet zijn.

DHL for you

Bestel je bij ons losse dekbedden, kussens, dekbedovertrekken of hoeslakens? Dan worden deze bij je thuis afgeleverd door onze bezorgpartner DHL. Wij melden je bestelling aan bij DHL, waarna je via DHL een Track & Trace code ontvangt waarmee je de zending kunt volgen. Is er niemand thuis tijdens het moment van levering, dan wordt de bestelling aangeboden bij de buren of naar een DHL ServicePoint gebracht.

Ander bezorgadres of ophalen in de winkel 

Kies je liever voor een ander afleveradres? Dat kan! Geeft dit aan tijdens het bestelproces. Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen in één van onze 22 filialen, of op ons hoofdkantoor in Zwolle. Tijdens het bestelproces kun je deze optie ook selecteren. Zodra je bestelling bij ons binnen is gekomen is, nemen we contact met je op om een afhaalafspraak te maken. 

Bezorging op de Waddeneilanden of het buitenland

Woon je op één van de Waddeneilanden? Ook dan kunnen we je bestelling gratis thuis afleveren (met uitzondering van zware producten zoals bijv. elektrische boxsprings)! Monteren is hierbij echter helaas niet mogelijk. Houd er daarnaast rekening mee dat de levertijd kan oplopen tot 2-3 werkdagen. Het leveren van orders in het buitenland stemt onze afdeling Klantenservice persoonlijk met je af.

Vragen over de bezorging?

Heb je vragen of zorgen omtrent de bezorging van je bestelling? Dan kun je contact opnemen met onze afdeling klantenservice. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zaterdag via telefoonnummer 038 455 40 10 of per e-mail: klantenservice@totaalbed.nl